המליצו עלי

שירה יקרה, במילה אחת- מקצוענית. בשתי מילים- לא תתחרטו ובמשפט- שירה מקצועית ומקסימה, לא תתחרטו אם בחרתם לבנות ולעצב איתה את בית חלומותיכם בדיוק כמו שדמיינתם והרבה מעבר לכך.
אנחנו מאוד מאוד ממליצים על שירה בקסטר, עברנו איתה תהליך של חצי שנה במסלול BAXTER240: דירה ישנה שהפכה והשתדרגה לדירת חלומות העונה על כל הצרכים שלנו.
שירה חיובית ותמיד בגישה טובה, דואגת להכול מראש, מתווכת בין ספקים ואנשי מקצוע, ממליצה מתי חשוב לעשות איזה בחירות בכל שלב בתהליך ותמיד שם ונותנת ליווי ככל שביקשנו, אפילו הקבלן שלנו, כשרק ראה את התכניות, אמר ששירה וואו, מקצועית עם רמת פירוט וירידה לפרטים, חשיבה, דיוק והבנה של מה ניתן ומה פחות.
שירה יקרה,
אין לנו ספק שהבית שלנו יצא מדהים בזכותך, ממישנו את כל ההצעות שלך והגשמנו חלומות.
תודה רבה על הכל.
מי שיעבוד אתך יזכה ותהיי בטוחה שאנחנו נמליץ למי שרק ישאל.

שירה יקרה, תודה על כל העבודה הקשה. מעבר דירה ותכנונה מאפס זו תקופה מאוד מאתגרת אך בזכותך הפכה לשפויה יותר ואפילו מהנה. מודים על כל עזרה, סיוע וייעוץ משלב הרעיונות, דרך השרטוטים המדויקים וההדמיות המרגשות. על כל שאלה שנזרקה לאוויר ולא נותרה ללא מענה. על כל משבר שהצלחת לפרק לגורמים, לפשט ולהביא לפתרון יצירתי או פשוט- לפי הצורך. תודה שהיית לצידנו מול נציגי קבלן הבניה וחברות גדולות, שמתוקף תפקידם תמיד ניסו לתמחר גבוה אך תמיד דרשת בשבילנו את המחיר ההוגן, ובסופו של דבר מדובר בחיסכון משמעותי מאוד. תודה על שהכנסת גם אותנו לפרופורציות ולא נתת לנו להיסחף עם הדמיון וידעת לומר לנו מתי לעצור מחשש לכניסה להוצאות מיותרות. בכל פינה בבית מורגשת הנגיעה שלך.
Thank you for making our house a home

שירה יקירתנו! אחת הברכות הגדולות שאדם יכול לאחל לעצמו בחיים היא להגיע כל יום לבית שמשמח אותו ומרחיב את ליבו. איזו זכות ענקית יש לך לעצב עם אנשים ומשפחות את מרחב החיים שלהם ואיזו זכות ענקית נפלה בחלקנו שאת זו שליוותה אותנו בעיצוב ובניין חלקת האלוהים שלנו. בזכותך היא כל כך נעימה, מדויקת, מרחיבת לב ומשרה עליו שמחה ואהבה. העבודה והדרך איתך היו חוויה מופלאה והרווחנו גם חברה לחיים.

חששתי מאוד מעניין השיפוץ. בחיים לא עברתי תהליך כזה . החברים הפחידו, כי התהליך מכביד על יחסי הזוגיות. אין לי חוש או כל ידע בתחום ועוד בעידן הקורונה... מהרגע הראשון הבנתי שיש מולי אדם אכפתי, מסור וקשוב לצרכינו. שירה ליוותה אותנו לכל אורך הדרך במקצועיות ובסבלנות אינסופית, הפכנו למעיין משפחה מורחבת. שירה אשת מקצוע מעולה: התכניות המדוייקות והמפורטות שעשתה אפשרו לנו להבין יותר מה אנו באמת רוצים ויצרו שיתוף פעולה מקצועי פורה גם עם הקבלן שלנו. האמת שבזכות המעורבות של שירה , תמיד בדרכי נועם, והתכניות המפורטות, נוצרה סינרגיה מדהימה ביניהם, שאפשרה בסופו של דבר לסיים מוקדם יותר את השיפוץ מהצפוי. ביום שנכנסתי לבית לאחר שסיימנו, התחלתי להתגעגע לשיחות התכופות שלנו.... כך באמצע החיים זכיתי גם בחברה חדשה! ממליצה לכל אחד בחום... ברגע שתכנס לכם לחיים, זהו. היה לנו מזל גדול! זכינו!​

שירה יקרה, כבר מההתחלה, בפגישתנו הראשונה הרגשנו שאיתך יש לנו כימיה וידענו שאנו בידיים טובות. ההרגשה לא השתנתה בכל שלבי השיפוץ. הרגשנו שעשית מעל ומעבר, הרבה מעבר להגדרות וגבולות תפקידך כדי שנרגיש הכי מסופקים ומרוצים. עבודתך התאפיינה בידע ומקצועיות רבה בתחומים השונים (הרבה מעבר לידע בתחום העיצוב והאדריכלות) בחדשנות, בסבלנות וכמובן בטעם טוב. מעל לכל, היית קשובה לרצונותיינו והתאמת את עצמך לטעמנו ולתקציבנו. אחרי הכל- התוצאות מדברות בעד עצמן, אנו נהנים כל כך בדירה שעיצבת לנו וממליצים בכל פה! תמשיכי לעשות חיל בעבודתך!

שירה היקרה, חיפשנו מישהי "שרק" תעזור לנו לארגן נכון את הבית ומצאנו אותך וכמעט "שבטעות", מבלי להבין עד כמה שאנחנו צריכים אותך-בחרנו לעבוד איתך ביחד. מדירה קטנטנה, חשוכה, ישנה ומוזנחת, יצרת לנו בית מואר, נעים ויפיפה. יחד עם כל הקשיים שנערמו לנו בדרך בסביבתנו, היית שם לצידנו והרבה מעבר לסתם "מעצבת". כשרונית, מקצועית, נעימה וגם אוזן קשבת וזמינה תמיד תמיד. "דירה נאה מרחיבה דעתו של אדם" (ברכות, נ"ז) תודה שבזכותך דעתנו מתרחבת בכל פעם שאנחנו נכנסים הביתה!!

את שירה הכרנו כשהדירה שלנו עוד הייתה בבניה. אנחנו זוג צעיר שרכש דירה במחיר למשתכן, די מהוססים, חדשים לחלוטין בעולם הזה של בניה, עיצוב וכו'. רכישת הדירה הייתה בשבילנו הזדמנות אבל במחיר למשתכן כמו במחיר למשתכן, היו גם לא מעט חסרונות בתכנון ובביצוע וידענו שאנחנו רוצים להוסיף משהו משלנו, לשנות קצת ולעצב לנו בית שיהיה לנו נעים לחיות בו ולהקים בו משפחה. בתחילת הדרך חשבנו להיעזר בשירה רק לצורך עיצוב הדירה, אבל כבר בפעם הראשונה שנפגשנו בדירה (שהייתה אז בשלבי בניה) שירה הציגה לנו תכנית מוצעת לשיפוץ שיכול לשנות לחלוטין את הדירה ואת האווירה שלה. לא יכולנו לסרב. התקציב שלנו היה מוגבל, אבל הצלחנו להפיק ממנו, בעזרת שירה, את המיטב. שירה ליוותה אותנו במשך חודשים ארוכים דרך כל התהליך של קבלת הדירה, שיפוץ שכלל עבודות הריסה ובניה, עיצוב והזמנת מטבח מנגר, רכישת רהיטים ועד הכניסה לדירה. שירה הבינה מהר מה אנחנו אוהבים יותר ופחות, מה הסגנון שאנחנו מחפשים ומה הדברים שהכי חשובים לנו בדירה. היא חיברה אותנו לאנשי המקצוע הרלוונטיים והתלווינו אליה לימים מרוכזים של בחירת חומרים, תאורה וריהוט. בסופו של דבר, הדירה שנכנסנו אליה הייתה שונה לחלוטין מזו שקיבלנו מהקבלן - בעבודה מינימלית יחסית, שהתבססה על תכנון מוקדם ומחשבה על כל פרט וצורך, שירה הצליחה ליצור עבורנו בית מואר, מרווח, נעים ונוח למחיה עבור משפחה צעירה. כל העבודה מולה ואיתה נעשתה בסבלנות, ברוח טובה ונעימה, בזמינות לכל השאלות וההתלבטויות שלנו וכמובן במקצועיות ברמה הגבוהה ביותר. אנחנו ממליצים בחום על שירה ומוקירים תודה על כל הליווי והסיוע בתהליך!

קנינו דירה שהייתה צריכה שיפוץ די רציני, ושירה קלעה לטעם שלנו עם העיצוב לכל אורך הדרך. היא הבינה מהר מאוד את הראש שלנו, את מה אנחנו אוהבים ומה לא, ועברה אתנו דרך מדהימה של אינספור שעות בחנויות שונות כדי להגיע לעיצובים שרצינו, והכל באווירה טובה ובנחת. גם אחרי שסיימנו לעבור דירה, שירה המשיכה ללוות אותנו בבחירת רהיטים, והום סטיילינג. מהרגע שעברנו, כל מי שנכנס אומר שהבית שלנו מרגיש כל כך ביתי, נוח ויפה - ממש כיף גדול! תודה לך שירה המדהימה 🙂

שירה מקצועית ברמה גבוהה מאוד. ממליצה בחום! שירה מאוד יצירתית והחלק הלא פחות חשוב- קשובה לצרכיו של הלקוח. אחרי שני פרויקטים איתה, אחד לעסק ואחד לבית הפרטי שלי, אפשר לומר בהחלט שהתוצאות היו מעל לציפיות ! אז תודה לשירה על הכל. אחת ויחידה. לא מוותרת עליה 3> בהצלחה !

ממליצים מאוד על שירה, שהייתה קשובה לצרכים שלנו, לסגנון שלנו ולמה שרצינו שהבית ישדר. תמיד הייתה זמינה לשאלות ופתוחה לשינויים והצעות. ליוותה אותנו לבחירות מוצלחות באווירה טובה. ויצא בית יפהפה, נעים ומזמין. ענת ויונתן אייזנר, ירושלים

Open chat
היי
אני שירה, איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן